maart 2011

Linke soep

Zoeken

• 20mrt

Gisteravond is Marc al naar mij toegekomen, omdat we teringvroeg opmoeten. We hebben effe lekker wat gedronken en ons lekker gemaakt door de DVD van Algo 2009 te bekijken. Na een paar glzaen wijn zijn we al vroeg noar bedde gegaan, want om 02:00 uur gaat de wekkert! We moeten namelijk om 05:00 uur in Rotjeknor zijn, want ons vliegtuig vertrekt om 07:00 uur, en we moeten Jappie ook nog oppikken uit Lelystad.

Afijn: na een kort nachtje was de wekkert onverbiddelijk. Na wat omzwervingen onderweg (om een bakkie koffie te scoren) kwamen we ruim op tijd aan bij Jappie. Hij stond ons al op te w88…

Na een dik uur waren we in Rotterdam vliegveld, en iets later dan gepland vertrokken we richting Malaga.We hadden wind mee dus de vertraging was ingelopen, en nadat we onze huurauto opgehaald hadden, zijn we vertrokken richting Algo.

Het is skitterrond weer en lekker warm. Het lijkt wel zomert. We hebben op de weg naar Algo even de oost-landing bekeken en de Euroflyers even opgeroepen met de porto, waar Gijsbert vrijwel meteen op reageerde. Ze zitten al lekker hoog boven de start, en Herman wacht ons op in Algo. Daar zijn we dus heengegaan, en nadat we op het Eurofly basecamp even de vliegspullen hebben gepakt zijn we naar het restaurant gegaan vlak bij de start, want we hebben last van knorrende buikjes. Ook Gijsbert en Maarten waren daar geland om te gaan lunchen, dus dat was erg leuk. De zwarte-eikel-varkentjes-hammetjes smaakte weer héérlijk!

Daarna afgerekend en naar boven. We gaan naar de weststart, want de wind is aan het draaien en staat daar nu mooi op. We doen rustig an, en de één na de ander start weg. Het gaat heerlijk omhoog overal, dus genieten geblazen. Jappie heeft nog wat last van de reis en blijft lekker effe zitten op de start.

Er is uren gevlogen, en de laatste is pas rond 18:30 geland (en toen zaten er nog tig sky-high!). Maar voor ons was het welletjes en we hadden inmiddels erg zin gekregen in een Serveza 😉 Die hebben we uitgebreid genuttigd op het plein van Algo, waar het een gezellige drukte van belang was. Daarna terug naar de appartementjes om efkes een doesje te pikken, en hupsakkee: naar het restaurant om te gaan eten. Herman wist een nieuw restaurant die we vanavond gaan uitproberen. Nou dat was best te haggelen allemaal, maar nou niet bepaald Haute Cuissine (maar ja wat wil je ook voor 14 euro pp inclusief voorgerecht, hoofdgerecht, drinken, koffie en fooi!)

Het was erg gezellig vandaag en we hebben heerlijk gevlogen. Moe maar voldaan zijn we rond elven naar bedde goan.

HIER de foto’s van vandaag