09mrt
Hallo weblogbezoekers,
We zitten nu in hét parapent café van Algodonales en ik maak van de gelegenheid gebruik om even een berichtje te posten…
Het is té gezellig om uitgebreid foto´s up te loaden (of is het te uploaden), maar voorlopig hou ik het bij een kort verslag van onze avonturen tot nu toe:
· goede reis gehad
· prima appartement
· schitterond weer (zweet in de bilnaad)
· super vliegen
· lekker eten en drinken
Kortom: wat wil je nog meer… Als ik in de gelegenheid ben zal ik de foto´s uploaden, maar NU EVEN NIET!
Latex!
Jappie, Stefke, en een roedel EUROFLYERS.
06mrt
En daar hebben Jappie en ik heul veul zin an, want het wordt prachtig weer!
Hieronder het laatste plaatje van de webcam gericht op de vliegstek:

- Webcam Vliegstek Algodonales
Meer van vliegclub “Canterfly” in Algodonales (waaronder veel dagelijkse foto’s) vind je HIER.
Morgen vertrekken we met Transavia vluchtnummer HV 6117 om 16:30 vanaf Schiphol, en hopen 19:25 te landen in Malaga (als de hoogtemeter werkt tenminste 😉 ). Vanaf Malaga moeten we met een huurautootje nog anderhalf uur sturen richting Algodonales. We hebben afgesproken dat we in de buurt van het centrale plein in Algodonales via de porto laten weten dat we gearriveerd zijn, en aldaar zal iemand ons naar het appartementje wijzen…
Tot gauw!
04mrt
“Hattapffffffuh”!!!!…

Het weer volgende week
Of wel: Hoe mooi wil je het hebben… Dat wordt brullen volgende week!
Recent Comments