juni 2026
Z Z M D W D V
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Laatste berichten

Archief

Linke soep

Zoeken

  • 01mei

    Vrijdag 1 Mei.

    Stefke ant woord:

    Anita en ik hebben redelijk geslapen en om 06:00 uur ging de wekker. Na een prima ontbijtje hebben we deel 2 van onze heenreis ondernomen. Het was heerlijk rustig onderweg en via Kufstein hebben we in 4 uurtjes de reis geslecht. Het was inmiddels prima weer geworden en toen we aankwamen bij Camping am See werd er al driftig gevlogen boven de Emberger en Wiesflecker.

    Dirk en Jantine, en Olaf en Jasper hadden al een plekkie geannexeerd op de besproken plaatsen, en Judith en Daniël hebben een Doppeltzimmer genomen en na wat handjes schudden en zoenen zijn we begonnen met het opbouwen van de nieuwe Laffe Teckel Partytent, en onze eigen tent. Daarna wat rondhangen, bier drinken, nog wat zoenen en handjes schudden met
    bekenden van eerdere vliegvakanties, en voor we het wisten was de middag al om.

    Jan, Lieneke en Tjitske kwamen om 17:30 ook aanzetten, en hadden een prima reis gehad. ‘S avonds hebben we lekker gegeten in het restaurant, en zijn toen gaan afpilsen en na-borrelen in de party tent. Dat was
    HEUL- HEUL gezellig! Tussen 23:00 en 0:00 is iedereen afgetaaid en zijn we gaan slapen.

    HIER de foto’s van vandaag. (komen er later meer)

    Ow ja… Rudi en Bea zitten in Barçelona en houden ook een weblog bij. Je kan ze volgen via www.rudienbea.nl .

  • 30apr

    Jeffrey lult:

    Nou… Zitten we dan… In Hotel Neusässer hof in Augsburg (Eigenlijk Neusäss). Het is nu bijna 22:00 uur en we zitten samen met nog 2 of 3 gasten in dit hotel. We hadden al een mail gehad dat de receptie om 15:00 al zou sluiten ivm de Feestdag morgen, maar de sleutel zouden ze in de brievenbus leggen. En dat was ook het geval. Verder keurig doorreishotelletje in een rustige wijk in Neusäss.

    Vanmorgen zijn we om 11:30 vertrokken en eigenlijk hebben we nergens noemswaardig oponthoud gehad, alleen hebben we wel een reisplan-wijziging doorgevoerd. Olaf en Jaspper waren namelijk van bovenaf over Ulm gereden en dat was allemaal file ellende. Ook in Munchen was het retedruk. Dus zijn we ipv richting Neurenberg maar via Stuttgart gereden(over de 81), en dat was een goed plan. Afgezien van 14 km. “Stockende verkeer” konden we daarna zó doorrijden naar Augsburg.

    Daniël en Judith zijn gisteren begonnen aan deel 1 van hun etappe en hebben overnacht in Ingolstad. Daarna hebben ze vandaag de rest van de reis gedaan en waren een uur of 14:00 op de camping. Olaf en Jasper waren er geloof ik pas na 21:00. Anita haar ouders zijn ook gearriveerd op de camping, en zij zijn helemaal binnendoor gegaan (toeristische route). Ze zijn erg enthiousiast over de camping en hebben voor morgen al fiets-plannen. Volgens mij hebben we Dirk en Jantine ook al de tent zien opzetten op de webcam van de camping.

    Nu gaan we slapie doen en hopen morgen om 6:30 het ontbijtje te nuttigen hier, en doen we deel 2 van de reis.

    Hier wat foto’s:

  • 28apr

    In week 19 is er weer een (gevorderden) cursus geboekt voor de Laffe Teckel-teefjes bij Airtime, en daarom zitten er weer heel wat Laffe Teckels in Greifenburg in die week… Sommige reizen morgen al af en komen 30 april aan; anderen komen 1 of 2 Mei aan. De nieuwe “Laffe Teckel Party-Tunnel-Tent” zal Vrijdag opgetrokken worden, dus die zal het halve beeld van de webcam beslaan 😉

    Ook zullen er wat PNN asbakkies afreizen naar Karinthië, en samen met de Airtime vrienden van eerdere vliegweken zal het vast weer een gezellige bende worden!

    We zitten weer op Camping Am See, beter bekend als “Fliegercamp” in Greifenburg, Oostenrijk. Probeer ons te spotten op de webcam (klik op “Archiv” om alle voorgaande beelden te bekijken, en vink daarna “Bilder groß öffnen” aan om de beelden groot te bekijken)

    HIER kun je zien waar het Laffe Teckel Basecamp (LTB) opgetrokken is op de camping….

    Hier de actuele webcam-beelden (Klik voor vergroting):

    Camping am See richting Badensee                Webcam Camping am See richting Landingsveld

    We proberen weer iedere dag onze avonturen vast te leggen in deze weblog. Als je op de hoogte gebracht wilt worden wanneer de weblog bijgewerkt is klik dan hierboven op “Abonneer” en vul je e-mail adres in. Je krijgt dan automatisch een mailtje wanneer er een posting geplaatst is. Via de kalender hier links kun je alle voorgaande postings bekijken. En voor het vervolg: klik op de eerstvolgende “blauwe datum”.

     Groet’n! Jeffrey.

« Previous Entries   Next Entries »